Another sunny afternoon i'm walking to the sound of your favorite tune

Vaknade av mig själv runt åtta snåret, kollade ut och såg att det var en perfekt dag för att ta en promenad i solen. På med ytterkläderna och koppla Sanna, and here we go! Lyssnade på james blunt och oasis, sen var jag snabbare än någonsin hemma igen, hann inte ens tänka på att vända denna gången :P

Gymmade igår och i måndags, har börjat köra lite tyngre nu så att man inte kör fast i samma spår hela tiden, måste variera sig lite :) Sen så har jag börjat jogga lite mer också, än så länge typ 20min bara, men det tar sig sa mordbrännarn, tro mig .

Igår var jag och Linda med i annonsbladet, det var hemskt. Jag hade räknat med att bli utstött på jobbet, men så långt gick det sån tur var inte. Jag hade fortfarande människor att prata med på rasten, tro det eller ej.   Sen att vissa är mer frånvarande än andra, det hör ju egentligen inte hit. 


Just det , jag missade det viktigaste! Jag och Ronja såg zorro här om dan! Hon fick ett kärleksbrev av honom och jag fick nöja mig med en hälsning.  Riktigt trevlig snubbe det där. Mycket bättre i verkligheten :)


So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0