det är saker på gång

Tessa lyckas alltid lura i mig allting som ingen annan lyckas med.  Jag vet inte vad det beror på. Jag ger mig för lätt helt enkelt, eller så vill jag bara att nån säger vad jag ska göra för en gångs skull. Jag måste lära mig att släppa på tyglarna lite. Nu låter det som världens grej, men det handlar bara om småsaker som att äta godis när jag har bestämt mig för att inte göra det.  Busigt va?

Igår var det en mor&dotter kväll. Jag hade lovat att hjälpa mamma med att fixa ögonbrynen, så det fick de bli! Efter det tog vi en promenad som vi har bestämt att göra i närmare en månads tid, men varje gång vi ska gå ut så har det börjat regna så det har skitit sig varje gång. Men hoppas vädret tar sig i kragen nu så jag slipper känna mig som en stel pinne framöver.

Nu börjar det kännas att det är saker på gång. Det känns nästan som jag har för mycket bollar i luften. Men det blir aldrig långtråkigt. Nu är jag ledig hela helgen som ska spenderas väl. Sen på söndag kväll tar jag och Lisa våran roadtrip till Norge där vi har fullt upp både måndag och tisdag med intervjuer, lägenhetsvisningar, ordna skattekort osv. Hoppas allt går vägen.






Viktor. Kom hem till mig nu.

Kommentarer
Postat av: viktor



Klart det kommer gå vägen, katta! =)

2008-08-17 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0