bitarna är inte på plats

Den här veckan har rusat förbi snabbare än vad jag trodde, och nu är det redan fredag! Jag har alltså bara två veckor kvar på Vendator och sedan tar jag lite ledighet innan Norge.
I veckan har det blivit en hel del Vic&Katta tajm vilket innebär 3 långa filmer, matlagning och promenader. Verkligen inte mig emot. Han är duktig på att försöka få mig att äta godis. Fast jag är bättre på att säga nej.

Lisa och jag har kommit en bra bit påväg med våra Norgeplaner nu. För en vecka sedan kändes det riktigt långt bort, men nu är det sjukt nära. Vi har bestämt tider för intervjuer, lägenhetsvisningar osv.
Jag har en del småsaker jag lär fixa innan vi beger oss känner jag.

Sen kan jag ju gå in på att jag är en sjukt klumpig människa. Inte bara kroppsligt utan jag kan även slänga ur mig fel saker vid fel tillfällen ibland, tur nog är det inte alltför ofta.
Men iallafall, dom ringde igår från ett café i Norge och vi bokade tid för en intervju. Efter att vi lagt på (trodde jag) slänger jag ur mig "Norska, jag fattar fan ingenting!" och damen sitter kvar i luren.
Grejen var att jag bad henne maila adressen om vart jag skulle men hon skickade den aldrig, så är jag så klumpig så att det skiter sig redan innan intervjun? Då har man fan lyckats.
Nu ska jag iaf mailtracka henne om adressen.

Ikväll blir det cityfesten i pissväder. Jag hoppas att jag inte får högre dos av dålig karma än såhär. Men jag lever på hoppet om att det kan spricka upp och iaf sluta regna en stund. Om inte annat så har jag ju världens bästa människor runt omkring mig så jag lär ju inte få tråkigt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0