ännu inte återhämtad

Cityfestens helg är över som resulterade i fylla och sjuk trötthet. Tröttheten är fortfarande kvar och fyllan har jag ingen aning om.
Helgen var rolig och spontan var bara förnamnet. Nu vet jag att jag klarar mig själv om Lisa mot all förmodan skulle överge mig för en andra gång. Och nu vet jag hur körsbär mosas om dom ligger i väskan. Nu vet jag ÄVEN hur spontan Tessa egentligen är, med andra ord, jävligt spontan. Och det är lite av charmen med henne.

Nu har jag bara två veckor kvar på jobbet, lite mindre. Jag ska försöka jobba så lite som möjligt, och det vet alla andra också. Det första jag får höra när jag kommer in åtta på morronen är "Katta, ska du inte ringa ett privatsamtal?!"  - Jo, senare.

Igår var jag hem till mammsen och åt.  Man känner av när man varit ifrån dom förlänge. Även mina syskon, tro det eller ej! Sån tur är bor dom bara på andra sidan gatan. Så jag behöver inte längta alltför länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0