trafikfara

Tessa och jag skulle åka till macken så kom jag på ett scenario om hur Sandra backade upp i Nelsons brevlåda. Jag stod utanför bilen och vinkade in henne, sen kom hon lite väl nära så jag började vifta med händerna och skrika stopp. Någon hon tydligen inte hörde, sen sa det pang och vi hade en bucklig brevlåda. Fan vad jag skrattade.  Men jag skrattade ännu mer när jag skulle berätta det för Tessa och sen kom på att det var precis som i sunes sommar när Rudolf står och vinkar in Karin. "Fru Gunnarsson, jag tänkte inte stjäla den här, vi har en egen. Som för den kommande veckan kommer vara ganska tom, för, vi ska på semster. Så det bli lugna gatan."
Tessa och jag höll på att kikna när vi tänkte på det. Det slutade med att hon missade avfarten och vi var tvungen att svänga in till sidan för att skratta färdigt.






Kommentarer
Postat av: Tessa

hahahahha . ja jag höll på dö , men kul vare :D

2008-04-06 @ 15:29:41
Postat av: lisa

AAAAAAAAAH

2008-04-15 @ 08:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0