suck it up

Jag kan inte hjälpa det, jag bara älskar så som vi har det på jobbet just nu. Eller vi på centrex iaf. Det första jag gör när jag kommer dit på morronen är att sätta mig och lägga gårdagens offerter, vilket innebär att jag sitter på expressen och lyssnar på musik mest hela tiden, så det är ett bra sätt att vakna till på :)
Sen resten av dagen chillar vi grymt mycket, tar en time på en timme och sitter och snackar skit bara. Så bra har jag det på jobbet, för tillfället. Så nu ska jag fan suga i mig så länge det håller i sig!

Jag har kommit riktigt långt på lägenheten nu! Börjat lägga in kläder och liknande. Den nya kyl/frysen är på plats och imorn kommer min nya spis! Så som det ser ut nu så tror jag på en flytt i helgen :)
Och det är bara att komma och bo hos mig för jag gillar inte att vara ensam. Fast med vännersäsongerna och 5:an klarar jag mig nog ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0