och bilen går bra

Den här veckan har gått oväntat snabbt faktiskt. Har fått en hel del utbildningar på centrex, så det är slappt och skönt.  Det är en växel vi ska sälja in till företag. Det är första gången dom ska köra det på TM så det är helt nytt och ett "test" projekt. Det som är så bra då är att dom inte har någon aning om hur det kommer gå och man har inte speciellt höga förväntningar på sig. Vi fick 3 000 poster, av dom skulle vi skicka ca 200 prisförslag och sälja på 12st. På 4pers. Så 3 försäljningar var på 4veckor.  Så jag blev riktigt chockad idag när jag skickade ut 3st prisförslag och fick en försäljning på en gång. Så imorron blir det att äta ute.

Annars har jag vart in till valbo och vart i lägenheten. Inget nytt med andra ord. Sliter på och det är så sjukt kul när man ser att det verkligen blir värt mödan. Kommer trivas som fisken i vattnet. Och imorn ska Tessa få se det svart på vitt :)



Jag ringer en gubbe ang. mob. bb. :
-Jag sitter och mjölkar. Gillar du komjölk?!
-Vet du hur mobilt bb fungerar och hur man använder det?
-GILLAR DU KOMJÖLK SA JAG ?!?
-klick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0