nu ljusnar sverige samtidigt som mig

  Jag har börjar laga min egen mat nu, det är faktiskt ganska roligt. Jag har gjort en skitgod kycklinggryta med curry i.  Men det är det ända jag har lagat i veckan också. :P  Men jag är grym på det!
Har vart ut och gått en del med min nya granne lelle, sjukt kul att vi bor så nära. Fast bara ca en vecka till för efter det blire norge för henne. Den jäveln.
Pappa hjälpte mig igår med att hänga upp hyllorna och ramarna i sovrummet igår också, så det mesta är på plats nu.

Idag har jag anmält min syster till resultat så även hon går samma väg som mig.(fatta man ju) Så hon ska på intervju på söndag sen ska hon visa larsson från våran bästa sida är det tänkt.
Centrex går sjukt bra och jag kommer aldrig vara med om något bättre. Jag ligger på sjukt hög timlön och jag gör i stort sett inte ett piss. Det är för bra för att vara sant och det är väl därför det tar slut så snabbt också. Vi blev bjudna på tårta igår och på kina idag. LOVE IT.
Fan vad alla andra hatar oss nu.

Imorn ska jag åka eckerölinjen och införskaffa mig världens bästa white russians, nämligen dom jag själv gör. Egentligen är dom man köper godare, men det är bara för att jag inte har något mått,men smakar gör det!
Efter den tidiga morgonen ska jag ha inflyttningsfest. Har vart och pratat med grannarna i huset om det och dom var oväntat positiva faktiskt. Det ända som skulle kunna hända är väll att min hyresvärd kommer och slår mig, men jag menar, det är väll ändå skit man får ta?!
Ska blir jävligt roligt och som det ser ut så kommer det en hel del också. Så vi kanske helt enkelt behöver två kortlekar till ölspelet?:)



JAG ÄLSKAR MITT LIV OCH JAG ÄLSKAR SOLEN!


image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0