nostalgi

Idag var det grymt mycket folk på jobbet . Nästan så mycket så jag bara ville släppa allt och åka hem. Men så kan man ju inte göra, så då är det bara att stå ut och se nöjd ut. Sånt hatar jag, låtsas se nöjd ut fast man inte är det. Å andra sidan är jag ju inte så bra på det heller, det lyser nog ganska bra igenom kan jag tänka mig.
Idag har jag bytt däck på bilen också. Det är skönt att hålla på att fixa och dona, man kopplar bort allt då och bara är. Sen så lär man ju sig att göra sakerna själv också så man slipper vara beroende av andra hela tiden.
Jag släpade upp den långa spegeln upp för trappen till lägenheten och visade lelle mitt lilla näste. Kul att se henne, vi jobbar ju aldrig ihop längre.
Sen åkte jag hem till mamma och umgicks över en kopp te. Vuxet.

Nått som inte är lika vuxet kanske är att jag sitter och lyssnar på Hanson nu. Japp, mina gamla idoler när man var liten. Det är nästan så att man blir lite rörd. Alla minnen och känslor kommer tillbaka. NOSTALGI

http://www.youtube.com/watch?v=odnNDkEpEG0
känner du igen dig tessa?;)

Kommentarer
Postat av: tessa

åååh bästa!! :D

2008-04-07 @ 17:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0