jag har allt jag behöver nu

Jag har inte sovit så mycket som jag behöver. Det känner jag. Sov jättedåligt igår och gick upp 05.50 och var jättepigg, så jag får ta den smällen nu ist. Eckerö var över all förväntan.  Jag köpte allt jag behövde, och det blev en hel del. Efter alla inköp så satt vi mest uppe på däck i solen och lyssna på musik och jag och sandra lyxade till det med cider.
Väl hemma hos mig blev det smörgåstårta och white russians.  Och jag hade nog lägre tankar om mig själv än vad jag borde, för jag gör JÄVLIGT goda vitryssar nu. Bättre än dom flesta skulle jag t om våga mig påstå. Så det blev en del sånna och sen kom dimman krypandes fram and i kinda like it.
Blev en hel del folk, ölspel och även spya förekom. Den träffade grannen balkong, vilket inte var så populärt. Och det innebär att jag lär fjäska in mig ännu mer för dom nu så att dom inte hatar mig all för mycket.

Idag har Linda färgat mijna ögonfransar. Vi var ett gäng som käkade pizza och efter det såg vi äntligen napoleon dynamite som jag hade planerat att göra i flera dagar men som inte blivit av.  Jag lyckades byta till mig Tessas dude where's my car film mot två ciggpaket och jag är sjukt nöjd.

Tack för igår och för alla fina presenter. 
Ni är lite av mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0