inventering

Linda och jag hade riktigt mysigt i lördags. Vi lagade mat, skruvade stolar och käkade choklad.  Sen somnade jag till hennes kackel i öronen. Vaknade upp i solskenet och gick ut på balkongen.  Efter det var det bara att dra iväg till jobbet. Och väl där bestämde jag mig för att inventera, vilket lät som en bra plan. Jag kan ju säga att jag hade ganska fel, jag blev skit sömning och yr i skallen av att räkna deras doftljus som var ca 1297438280 st. För att underdriva.  Kom hem runt 22.30 och tänkte att jag äntligen skulle få sova. Men det fick jag ju inte. För att jag inte skulle somna på inventeringen had ejag nämligen dragit i mig en del kaffe som inte ville gå ur kroppen nu heller.

Idag cyklade jag till busshållsplatsen för första gången på länge. Det var sjukt skönt i det mysiga vädret och med ipoden i örat böev det ännu mysigare.  Jag sov hela bussresan som vanligt och sen kom jag dit och sålde 3st. Kanske den skönaste dan på länge. Nu ska jag hem och kolla på outsiders om hur danskar går en raggningskurs i sthlm. Vem vet, man kanske lär sig ett och annat?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0