in i dimman ska vi alla

Idag har jag målat ett helt gäng med brädor till pappas hus. Det tog hela dan i stort sett, var där vid tio och kom hem nu. Så jag är riktigt trött och skulle egentligen behöva sova, men det blir inte av . För sandra ska göra ett försök i att färga mitt hår, jag har bestämt mig för att förbli brunett nu. Blondin känns inte tillräckligt mycket Katta helt enkelt. Efter det så ska jag sprätta vinarn och in i dimman. Gud vad härligt.

    

Igår var jag och såg 21 som hade premiär, riktigt bra film faktiskt. Handlar om en snubbe som vill plugga till läkare men har inte pengar till det, så han börjar räkna kort och lurar åt sig storkovan.

Har ringt Lisa i 3dagar nu och mobilen har varit avstängd alla ggr. Så jag blev riktigt orolig där ett tag. Men äntligen fick jag ett meddelande av henne idag och ett tecken på att hon levde.:)

Jag drömde att jag var utomlands i något riktigt fattigt land, så var det några som kom skuttsandes med 4 negreser på nått som såg ut som en blandning mellan ett moppeflak och en skottkärra. Dom hade handbojor och satt fast där , och jag vände ryggen mot för jag tyckte det såg så hemkt ut. Så sa dom andra nått i stil med " kom till andra kvarteret och se när vi skär halsen av dom!" Och folk gick verkligen dit för att se på.
Det är nog den sjukaste och brutalaste drömmen jag haft. Förutom när jag drömde att det kom in en tjuv i vårat hem och slog mamma i huvet med ett baseballträ.
Vad är all den här skiten baserad på? För jag kan inte minnas någon gång att jag tänkt ens liknande tankar.

Grattis Tessa ;)

http://www.youtube.com/watch?v=f5RjkrOWpUs

Kommentarer
Postat av: tessa

hahaha, alltid dessa jävla drömmar ;) tack :)

2008-04-12 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0