böter svider

Idag klarade vi hemgångsmålet  och slutade 13.30, det var nog det bästa som har hänt mig idag.  Jag beställde mobilt bb idag också från tele2 (såklart!) och jessica lyckades få bort startavg. med lite om och men.  Det är tur att man har sina små knep.  Jag ska också införskaffa mig en snygg grön delldator. Men fram tills dess blir jag utan internet, och dator.

Jag har flyttat mina allra sista saker nu till lägenheten och imorn bor jag där PÅ RIKTIGT.  Det är både på gott och ont. Nu måste jag klippa av navelsträngen helt. Och det innebär ingen färdiglagad mat när jag kommer hem. Men eftersom jag är kock så klarar jag mig nog galant! Min syster var med mig och handlade idag också. Det är tur att jag har en som säger till mig vad jag ska köpa osv. så jäkla mkt att hålla reda på. Men nu har jag basvaror så jag t om. kan göra kladdkaka om jag så skulle önska det.

Imorse fick jag min första parkeringsböter någonsin.  Jävla sandvikenhus, dom gör för lite parkeringsplatser så man är tvungen att ställa sig längs vägen sen åker dom och lägger böter på en. Så jävla enkelt för att få in lite extra pengar, och dom behöver dom ju säkert mer än vad jag gör.

Imorn börjar jag åtta, och jag hoppas att ingen vill ha någon mat på hela dagen! Efter det får jag finbesök. Det längtar jag efter.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en fortsatt bra kväll. :)

2008-04-18 @ 21:07:13
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0