b.gustafsson är min granne

I lördags tog jag och Sandra en heldag i min lägenhet. Jag kan säga så mycket som att vi hann med skitmycket! Det förvandlades från en renoveringsplats till lite mer av ett hem. Blev jävligt stor skillnad :)
Sen på kvällen åkte vi hem till mig, kollade på tv och käkade ananas, passionsfrukt och kiwi :) Sjukt gott. 
Nelson hade lite kalas hos sig så dit drog vi och hade kul med alla packade människor. Efter det blev det centro. Jag är väldigt imponerad över mig själv att jag kan umgås med människor när dom dricker utan att själv göra det. Mina russians kan jag dock inte sluta bli sugen på, vilken situation jag än är i.

I söndags åkte jag till ikea med pappa och köpte hem massa saker som jag behövde. Det blev en hel del för inte en allt för dyr peng. Sen hade vi kalas med smörgåstårta (min favorit) eftersom pappa blev hela 41 igår. Åren går och det syns. :D
Efter det tävlade jag och zebbe om vem som kunde skruva ihop ikeabord snabbast. Jag vann, inte alltför otippat.

Igår var det nelsons och Sandras tur att komma och hjälpa mig med att skruva, eftersom zebbe gav upp efter en stund. Jag har målat på som en tok och nu är det färdigmålat. Både i köket och alla dörrar som behövde snyggas till.
Idag satte pappa köksluckorna på plats och jag skruvade dit handtagen. Jag kommer bo i ett palats. Och jag vill vara ensam så lite som möjligt så jag ska ha många vänner maraton.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0